Kapadokya Eğitim Dergisi'nin 2025 Haziran sayısı yayımlandı.
Eğitim alanına katkı sunan özgün araştırma makalelerini içeren bu sayı,
Yapay zekâ
İklim değişikliği
Okuma motivasyonu
Uzaktan eğitim
Öğrenci nöbet süreçleri ve daha pek çok güncel konuyu içeriyor.
Haziran sayısında yer alan makalelere aşağıdan erişim sağlanabilir.
Üniversite öğrencilerinin yapay zekâ konusundaki görüşlerinin değerlendirilmesi https://doi.org/10.69643/kaped.1450794
Yabancı uyruklu öğrenciler ile ilgili yaşanılan sorunların okul yöneticilerinin görüşlerine göre incelenmesi https://doi.org/10.69643/kaped.1529279
Eğitimci velilerin perspektifinden covıd-19 pandemi sürecindeki uzaktan eğitim https://doi.org/10.69643/kaped.1554324
Sosyal bilgiler öğretmen adaylarının iklim değişikliğine yönelik metin oluşturabilme yetkinlikleri https://doi.org/10.69643/kaped.1629191
Okul öncesi öğretmenlerin okuma motivasyonları ile 3-6 yaş çocuk kitabı seçim kriterleri arasındaki ilişkinin incelenmesi
https://doi.org/10.69643/kaped.1658611
Challenges faced by science teachers in assessing skills in stem education https://doi.org/10.69643/kaped.1622662
Zaman, kronoloji, değişim ve süreklilik becerileri bağlamında sosyal bilgiler ders kitaplarında Oğuzların temsili
https://doi.org/10.69643/kaped.1663168
Ortaokullarda ve genel liselerde öğrenci nöbet uygulamasının öğrenci görüşlerine göre değerlendirilmesi https://doi.org/10.69643/kaped.1572092
KAPED'e makale gönderen yazarlara ve süreçte katkılarını eksik etmeyen hakemlere teşekkür ederiz.
Kapadokta Eğitim Dergisi